Monday, September 7, 2009

memang menguji kesabaran betol !



walaupun rasa macam na bunuh orang , tapi ...
assalamualaikum semua :) ceh , senyum nadia , senyum :)
belog saya kejap public kejap private .
belog pun macam ta ada hala tuju , bukan saya yang
buat ca tuh . no point . besides , saya sendiri ta boleh bukak belog .
alah , mari pendek an cerita . belog saya diragut ! bukan
dengan kambing weyh , sebaliknya hacker bertauliah P.H.D
. nasib baik ta dibunuh , masih hidup . buktinya ?
anda sedang membaca belog saya . hee .


pagi pagi buta , lepas sahur niat suci murni nih na bukak belog
tetibe ta boleh . chooyy ! gigih saya pagi petang siang malam duk depan
lappy na try bukak belog . sampai dah kurus dah ni haa . dah penat
dah meratap , baca talkin semua (-_-")


baru dapat bukak hari nih , mungkin si hacker tuh mimpi i
jadi girlfriend dia kot maka dengan itu dia pulangkan balik ,
tapi layout semua kosong . hatooiiyaii .


lain kali kan kalau nak hack tolonglah saya decorate belog ini kasi lawa .
tengok sekarang apa dah jadi ? saya malas na cari layout lawa lawa dah .
penatlah , almaklum puasa . na cari layout macam
ibu suruh pergi kedai beli garam lepastu baru perasan purse
tinggal atas katil , balik rumah ambil purse , ke kedai semula ,
pak cik kedai pulak kata garam dah habis , kat melaka dah ta
ada garam katanya , huh ?? dan kerana i anak solehah i pergi ambil
air laut jadikan garam . fuh !(-_-")


tapi ta per , lucky dia pulangkan .
apa kes main hack hack belog orang , berani face
to face ah . sepak laju laju nanti baru tawu !
gila , betul betul dia na gaduh nanti habis kau nadia .
eh tak , awak si hacker , saya maafkan awak :)

4 kena tembak:

sarahunny said...

hoih.. dear? betul ke hancker tu? dikenali or not? or mmg hacker yg ni keje dia hack blog org sape2 dia suka?

hanny nadia said...

sarahunny :

entahla rasa macam kenal . mungkin orang yang sama yang penah hack account fs and my previous belog .

MUNGKIN.only GOD knows well :)

Aisya J said...

Mungkin dia suka anda? haha :)

hanny nadia said...

aisya j :

dear,mungkin.
HAHA ;DD