Thursday, January 28, 2010

linda onn vs fahrin, sape menang?



big hello,guys after i menjadi chipsmore.
kejap ada,kejap ta ade. mane budak ini pergi sebenarnya?
datanglah Melaka dan anda lihat sendiri keajaibannya.
jangan kata ta mau datang sebab Eye of Malaysia dah ta
ade. jangan risau,totapp ade Eye of Malacca whut :)


ohh sebenarnya bukan lah aku na promote
negeri maju 2010 nih , dan aku juga bukan na cerita
pasal linda dengan fahrin yang tengah dok hangat
pasal Suria.fm tuh. aku na cerita pasal mee vs bihun (-_-")


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Bihun sangat cemburukan mi. walau duduk di rak
bersebelahan ta kira di Tesco mahupun Jusco yang
meletup tuh,mereka ta pernah bertegur sapa.
apa lagi lah na menyanyi lagu ribena bersama kan.
Bihun sering mempersendakan mi di depan umum,
"Dasar si kuning gemuk,ingat orang suka sangat
kat dialah tu!"
hari hari berlalu sehinggalah suatu hari pekerja
pasar raya mengalihkan rak mi ke tempat lain,jauh
mi membawa hati yang duka lara. Bihun sangatlah gembira
kerana tidak lagi melihat musuh tradisinya.Keesokan harinya,
rak spageti diletakkan di sebelah bihun. Bihun berasa
sangat marah dan berteriak ,
"Hoi si kuning gemuk! jangan fikir aku tak kenal kau
walaupun selepas membuat tekning rebonding!"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ihsan magazine sekolah. ;p
aku rasa rindu pulak kat classmate bila
terselak selak magazine sekolah nih.

6 kena tembak:

Aisya J said...

kalau fahrin dgn linda mesti la fahrin menanggg sebab dia hot yg terlampau! HAHA :)

hanny nadia said...

aisya :

haha.
hot ngn garnier dy uhh kan!
hee ;P

Anonymous said...

aku rase ko la menang

Anonymous said...

cian bihun. hahaah.

:P

hanny nadia said...

anon :

aku?ta related
pun.haha :P

hanny nadia said...

anon :

sian sian ;)