Saturday, August 22, 2009

8 kg ???



whuthegemokk??
pergh memang nyesal gila la kot setuju
inject vitamin kasi tambah berat kat pantai hospital tu ,
doct inject kasi keluar balik vitamin tu . selera bukan main
maha hebat . saya mau berat saya yang dulu .
kenapa saya gelabah sebegini rupa ? untuk pengetahuan semua .
baju raya yang ditempah tu , sudah siap tapi TAK MUAT !
siyes weh , kali nih dak nadia siyess gila ! time tempah duluu
berat 40kg bilaa baju dah siap berat berganda weh ,
memang berbaloi baloi laa sampai naik ke 48 kg .
chooyy ! diet ? jangan harap , hangat hangat taik lembu jeww .
maka dengan itu , secara rasminya saya puan hannynadia
ceyh puan saje . biarlah kan , ada saya kesah ? cak cak cak .
haha . mari siyess .

maka dengan itu , saya puan hanny nadia mengarahkan semua
peniaga di bazaar ramadhan balik rumah tidur supaya saya tak
ke gerai anda dan menggandakan berat saya .

sila kesian pada saya T-T



12 kena tembak:

Anonymous said...

wooo
dulu berat u 40kg je?
OMG!Bia betul?

i nie pun...45kg kott
haha

FaTin GemiNi said...

siyes??
manyaknye naek..
vitamin ape tu??nak promote kat member sayer..die nak sgt tmbah berat badan die...

hanny nadia said...

naddy-o : siyes meyh , 45 ok laa
lagi dari i nih haa . dah 48 daa , berbaloi baloi lah ;DD

hanny nadia said...

fatin : laa yeke ? orang lagi nak turun ada juga yang nak naik an . hee . recommend laa gain weight yang kat tv tuh :)

Unknown said...

uihh..sal naik?? org turun..hehe ;)

hanny nadia said...

tuh laa kakak epal , manyak jelesh pada sapa yang turun iteww ;)

assila said...

np inject berat??kurus sgt ehh.

hanny nadia said...

assila : tak laa kurus sangat . sebab ada sakit laa sis :)

sarahunny said...

woow? really? hee.. im havg d same symtom juga.. tp skrg dalam penurunan balik.. xpe2..mybe puasa might help u..k dear :)

hanny nadia said...

sarahunny :

hehe sis sara , mari usaha sama sama :DD

sarahunny said...

yes yes! joom! skrg sis 56..gila berat~! memalukan.. jom2!

hanny nadia said...

56??
badan kecik jer meyh
macam ta caye jeww

jom jom , nanti kalau
berjaya kita masing masing
belanja makan hokey :DD