Monday, August 24, 2009

kentut BATAL puasa ??



siyess meyh
,
adik saya cakap .
adik saya kecil lagi , badan saje besar . maka dengan itu , suka buat
fakta sendiri . kalau lahh kentut jeww dah batal puasa ,
memang gila lah kot masing masing buat muka paling sexy na
tahan kentut supaya puasa ta batal . haish , tentu kelakar :DD

realitinya saya pernah menipu kazen saya , dia baru na
belajar belajar puasa . baru 6 tahun kot time tuh . dia tanya
apa yang boleh membatalkan puasa maka dengan muka serius
tahap dewa dewi dan ala ala ahli politik saya berkata ,
" lyza , kalau kentut pun batal puasa tau "
respon lyza ? diam jew , dan berlalu pergi .
alah budak budak apa yang orang tua kata dengar aje kan .

lepastu saya duduk tengok tv dengan dia , si lyza
nih macam resah resah je . rupanya resah dan gelisah
menahan kentut . aiseyh , kesian pulak tengok budak tuh .
merah merah muka dia , haha ;p lepastu ?
saya bagitahu laa yang sebenarnya , then dia straight
melepaskan itu angin yang sepoi sepoi bahasa .
cis ! mesti dah desperate gila kan . ngee .


p/s : entry pasal kentut ?? (-_-")


6 kena tembak:

izwan7 said...

kah3..tak baikla ko ni..
dpt penyakit kang tahan kentut lame2..

hanny nadia said...

izwan :

haha sekali sekale
saje kok ;DD

Anonymous said...

haha
kalau kentut, batal puasa..susahlahh..HAHa

hanny nadia said...

naddy :

haha tau ta pe .
seksa weyh syg ! :DD

saeidah roslan said...

alamak !
nk terkrntut la..
batal pose..hehe

hanny nadia said...

hitamkolot :

haha , ganti weyh !
ganti ! agagaga ;p