Saturday, September 19, 2009

goodbye ramadhan,welcome syawal

iklan kegemaran saya , sangat touching . pengajaran untuk semua kann :)





assalamualaikum readers ;)
macam sekejaaaappp sangat dah na raya ... puasa yang
sebulan pun macam ta terasa sangat ... sedih bila ramadhan na pergii .
mana tau kita ta sempat na rasa ramadhan seterusnya .. ishk ishk

raya marii , raya kat Melaka jeww pun .. tatau bila na balik Kl , jumpa
cuzzie semua . adik saya sibuk na PMR , jadi balik Kl after die habis
segala seksa kot . raya bila dah berumur 17 tahun neh macam ragu ragu sikit .
dapat duit raya lagi ta ? kalau ta dapat , mau meroyan nanti . yelaa selama
hidup , ta pernah ta dapat duit raya . haha ;p



ini pula untuk cheers kan mood anda :)

ESOK RAYA !
macam comeyy jeww video bawah nih , suka suka :) enjoyyy



"heyy budak budak ni , ta kuasa aku " hehe ;)

ehem ehem . mari layaann ucapan hari raya dari Pn Hanny Nadia .
abaikan Pn tuh . haha .kepada semua rakyat beta , ceh . tak tak .

kepada semua silent readers keww , noisy readers keww ..
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN
budak nih na mintak maaf kot kot ada yang terasa
dengan penulisan saya , kot kot ada yang makan hati ulam jantung dengan
budak ini juga , saya susun sepuluh jari , eh ta boleh susun sekarang .
nanti ta boleh na type . aha , mintak maaf dari hati yang suci murni nih .

p/s : kalau na suruh saya datang beraya ke rumah anda ,
sediakan seguni cornflakes madu hokeyy ! ;)




8 kena tembak:

Anonymous said...

nenek!
selamat hari raya too!
;)

hanny nadia said...

naddy-o :

haha
selamat selamat ;)

Aisya J said...

Selamat Hari Raya! :)

hanny nadia said...

aisya j :

selamat hari raya juga macekk :)

Unknown said...

selamat ari raya..maap zahir batin ;)

hanny nadia said...

chipsmore :

selamat hari raya maaf
zahir,batin ta terlibat kot.
hee ;DD

izwan7 said...

pergh sedih gile setiap kali aku tgk iklan petronas tu..

hanny nadia said...

pergh lambat gila i
perasan komen kat atas neh,

memang sedih woo.
keluar air mata,air hidung
semua tengok iklan neh. ;p