Friday, May 28, 2010

mari beramah mesra dengan artis kampung



assalamualaikum
kom apa kombat
bat apa batman
man apa? man kidal !
yeayy.pandai korang.ngee~



hai manusia sekalian.ada sehat kah? kalau tak sehat pergilah drive ke klinik sendirik yeww.minyak mahal skrg nak tumpangkan *muka bakhil


aku nak cerita pasal judi yang na diluluskan nih haa.mesti korang tau cerita kan melainkan nan yang siang pau kacang punya kilang yang dekat rumah korang tu dah terbakar.judi nak diluluskan? apa ke heii nye yopp?



ni kira bab politik ke haa? aku bawah umur lagi nii.ampun kan anak yea bapak.na ceritakan pendapat aku je.yelaa kan.nama negara islam.islam agama rasmi.tapi judi diluluskan.aku ta setujulah . korang , tak gituu?




lepastu ada lagi kes lombok kat paper.yang kononnya mamat lombok ni kalau bawak lari anak dara orang dia memang gagah perkasa lagi berani dan beras jati cap kapal layar lah kan.hari hari dekat paper ada je tajuk 'gadis dibawa lari ke lombok'.ni yang aku tak puas hati.wartawan selalu je menipu taw.mana ada dorang lari ke lombok.dorang naik tongkang pecah yeww.jadi lepas ni mesti ada tajuk 'gadis kita ditongkang pecah ke lombok' =.=



erk bukan ini gadis yang ditongkang pecah ituu okay.*muka bangga tinggal 4 paper 'aje' lagi yeww kawan kawan.lepasni aku hilang balik.mulalah korang kerut kerut muka kan.dah dah aku bagi pic nih.tataplah kau puas puas.haha :)



thanks for reading ! :)



4 kena tembak:

Azizah Omar said...

kak nadia cantek!

Milimilo said...

good luck for the rest papers :D

Aisya J said...

weh kau apasal cantik sgt? kasi aku cair ke? HAHA :P

Abe Long said...

betul la...

die mmg nmpak sgt cntik~~~~