Friday, May 14, 2010

aku semakin comel wehh



assalamualaikum.
abang kassim tumpang lalu.pon pon katanya.ngee~
tajuk entry ta boleh bla.aku tahu yang dok
mendengki aku mesti dah muntah pelbagai kaler dah
bila baca tajuk post aku.aku sengaja na bagi keluar
segala racun yang ada kat dalam perut korang tu.ngaa~


lately aku busy sungguh.exam laa sayang oii.
mana boleh layan belog fesbuk semua.nanti buku
buku dok tengok je aku online sambil mengutuk ngutuk
aku dalam hati mereka.nih aku online sekejap pun
buku syariah aku dah pandang selek.takut aku.
aku buat entry ni pun sambil tangan dan kaki aku
shaking shaking segala tahu.


away lagi sebulan yea sayang sayang sekalian.
exam neh pulak macam ta nak habis cepat.
kalau boleh setahun tuu terus exam ta habis habis kot.
tekanan mental fizikal dan batin sungguh dibuatnya.


janganlah rindu aku.peliss peliss peliss kamu
jangan degil.


2 kena tembak:

izuddinrahim said...

belajar sambil maen fb lagi best kot..tak ngantuk,..haha

hanny nadia said...

kembatolo :

awat nama hang pelik nih?hee :D
memang best lah.tapi kot kot ta dapat na focus nty mcm mana? :P