Friday, April 23, 2010

package penerbangan awan nadia



HI STRANGERS ! :D
*tiba tiba
assalamualaikum readers :)
kenapa awan nadia?korang mahu rasakan berada diawang awangan
sambil ditemani awal ashaari ataupun zaquan adha?
mari terbang bersama saya.zass !


pernah tak korang alami keadaan seperi ayat depan korang dimulai
dengan perktaan KALAU...

"kalaulah aku boleh pink kan segala benda kat dunia nii.."
"kalaulah aku boleh dapat dinner dengan owen.."
"kalaulah aku boleh beli manchester united dari ferguson.."
"kalaulah aku boleh dapat straight a dalam segala exam.."
haa yang last ini patut korang amin kan.tadah tangan cepat.
doakan aku! :D

B E R A N G A N
best bukan?tapi janganlah jadi macam mat jenin.impian besar.
na bela lembu,jadi orang kaya,kahwin dengan puteri.
tapi nan ado usaha.macam aku angan angan tinggi ke langit.
tapi pemalas.adakah aku mat jenin?ohh tidak.aku minah
jenin (-_-") aku minat na jadi architect.walaupun physics addmaths
selalu kantoii.bila aku dah jadi architect aku na design rumah sendiri
bentuk ice cream.aku dah dapat bayangkan ketidakstabilan tapak disitu.


aku juga minat bahasa arab.bukan minat je.dah fanatik dah.
kalau boleh aku na sangat jadi translator tak pun pensyarah
bahasa arab.indah bukan kalau kita minat something dan dapat
kerja dalam bidang tersebut.lepastu dapat suami orang arab dan
terus stay kat arab kemudian menangis teresak esak telefon ibu
kerana terlalu rindu sambal belacan beliau.
*ke laut lah kauuu nadiaa.


angan angan.tak salah bukan? dengan angan angan
kita dapat plan masa depan kita. dengan angan angan kita
akan berusaha segigih mungkin untuk dapatkan apa yang kita
nak.tapi jangan lupa kalau kita berusaha bagai nak gila
sampai tinggal solat semua itu bukan ibu je yang marah.
Allah lagi marah.berdoalah :)


apa pula angan angan korang? :)
sharing is caring bukan? haha

14 kena tembak:

Anonymous said...

aku cuma berangan2 nk tulis komen kt blog ko je

Anonymous said...

aku lagi,
aku teringin nk bace blog yg ko delete tuh.xsempat pulak.bz r.br bace blog ko ari nie.

Sesopie said...

saya suka berangan..i wish i have an IR in front of my name.. ir sophie..heheh

hanny nadia said...

anon :

aloh.
terima kasih laa yea ;)

hanny nadia said...

anon lagi :

ohh laa yeke.
aku dah delete laa pulak.
tapi ade agy kat draft tuh haa.
nanti ada yang terasa lagi.
penin pale aku.haha

hanny nadia said...

IR sophie :

waa IR.
may ur wish comes true !
:)

Anonymous said...

aku lagi,
akU da xbelogging ag,
da stop,
oh ade pihak terasa ngn nagoya ko?
tak pe,xpyh letak,nty ko ssh pulak,

hanny nadia said...

anon lagi lagi :

laa.asal ta blog lagi?
eh kau macam dah baca je
post aku tuu.

tu laa malas lah nk
pk yg touching touching nii.
aku tader niat na perli ke ap pun (-_-")

Anonymous said...

aku lagi,
eh tak dela,
aku xsempat pon bace,
aku ade add ko kt blog aku,
sbb tu aku taw post nagoya ko.

ala biase r,
ati manusia.
sape pon tak ley ramal.

hanny nadia said...

kau lagi :

eh aku curious gila.
kau sape ea?

betul betul
hati manusia.kejap berubah

Anonymous said...

aku lagi,
hati ko berubah tak?
mesty berubah kan?
ok ok ok...

hanny nadia said...

anon :

mustilah.
hati aku selalu
berubah ubah jugak.

Anonymous said...

aku lagi,
wah tak g sek ek ari nie?
kantoi,
sakit ye?
jangan lupe makan obat.

last.

Lengkong said...

salam..known ur blog dengan jalan2 di tenet...nice blog...good discussion..hehe angan2....hurm...
tak salah angan2..kalau kena ngn diri sendiri...kalau diri hanya sejengkal dari bumi...jgn menduga melompat menggapai awan....biar sejengkal tingginya...akalnya mampu membawanya terbang....~ hehe salam