Monday, January 17, 2011

JEPUN memang bestttt !




assalamualaikum :) nak kata aku biji (busy) memang tak laa sangat aku part time keje dengan ayah je. full time aku tidoo bhahaha tapi kadang kadang aku peliks.blogspot.com betul kenapa boleh lupa nak update belog -.-" kadangkadang aku cam malas sikit nak update belog sebab harihari aku ni macam takdelah best sangat wehhh. macam malu je na share kan sebab harihari aku kena marah dengan ayah bangun lambat.pergi keje nak lambat,gaji nak besar. (aku laa tuu) -.-"

well setiap malam aku dok mengelamun bilaa laa aku boleh sampai ke Jepun (actually negara yang aku nak sangat pergi).nak tunggu aku ambil engineering dekat sana memang tak aa -.-" kenapa aku nak pergi sana? yaa sebab aku nak rasa park basikal dekat tempat yang canggih macam niii ! T____________T

source : google gila jakun nampak parking hebat macam ni. kalau korang rasa nak jalan tanpa gangguan, jangan segansilu nak sumbat adik korang yang suka cari pasal sekali dalam tuu supaya tak bergaduh sepanjang perjalanan bhahaha

source : google
okay ni pula macam mesin air bergerak yang mana dia akan cari sesiapa yang haus. like mana nak dapat mesin yang cari kita weh kau jalan lenggang je tak payah pikir haus,nanti dorang datang cari kau. sungguh heaven

source : google
mesin battery yang mana toksah kalut kalau kotkot kamera kodak kehabisan battery

source : google
mesin bunga kat tepi jalan. aku rasa lelaki suka laa kot. agakagak tengah shopping cik makwe nak beg gucci tapi tak dapat dan merajuk dengan muncung sedepa eloklah encik bf keluar sat pergi beli bunga pujuk balik haha

source : google
hujan lebat secara tibatiba? sila risau kecuali anda penduduk jepun.

banyak lagi mesin yang canggih canggih kat sana. mesin beras laa newspaper laa fast food laa. tapi tujuan utama aku nak pergi sana sebab aku nak saaaangaatttt jumpaa dia ni

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


peeewwwwwwitttt.
pehh toughh sehh abang ultramannn. nak signnnnnnnnnn -.-"
aku memang dah lama aim mamat ni,selalu sangat tunjuk hero depan adik adik akuu setakat lampu kelipkelip dia tuuu jom aa one to one belakang petronas . ada brannnnnnn??

p/s : mana tempat yang korang nak pergi pulakkk? :D
till then , take care yaaaa ! :')



1 kena tembak:

amin said...

ade bnyk perkara menarik djepun..
bilalah boleh pergi sana..