Saturday, January 22, 2011

KHURAFAT review ;)

assalamualaikum :)

petang tadi aku pergi laa tengok khurafat ni dekat MBO sebab macam tempat tuu je laa yg dekat -.-" tapi siyess weh,geng cinema tadi memang terbaik aa sebab dorang pakat bantai gelak. ya ampun,kekadang aku kompius jugak aku salah beli tiket ke aku salah masuk panggung ke hape kan. macam aku tengah
tengok komedi pulakkk -.-" hahaha





kire aku lambat ke tengok cerita ni haa? okay tak kesah laa lambat ke tak kan. so far aku boleh rate this story for 4/5 star laa. tak nak tanya mana 1 star lagi hilang? tanye laa wehh TANYAAAAAA! -.-"


tak kesah laa kalau korang tak nak tanya aku nak jugak bagitahu haha 1 star lagi hilang sebab ending diaaa -.-" macam tak faham sangat kan? ke aku sorang je yang tak faham? T____________T tak. sebab ending dia macam eh eh siapa yang mati sebenarnya??


tadi mayat anna tibatiba nak masukkan dalam liang lahad mayat tuu ada janggut pulak. anna ni sebenarnya pengkid ke? -.-" tak.maksud aku kenapa mayat syamsul pulak? macam mana boleh kebumi dulu baru dia mati yang scene dia kat ward dengan LJ semua tuu -.-"


tapi the best scene ever time johan dukung mayat anna.sweet sangattttttttt!-.-"
banyak scene dia dalam gelap.kekadang aku nak jugak tanya,hospital tuu blackout ke hape. tapi ta pepasal hantu tuu cekik akuu pulakk -.-" (biaselaa kan cerita horror,mestilah gelap,kalau terang aku bantai gelak sebab mesti akan nampak bulu kaki si hantu tuuu)


anyway, cerita genre horror yang paling best made by malaysian.tak rugi laa pergi tengok cerita ni sebab nanti boleh nampak hantu yang adaa kudis dekat mukaaa sambil merangkak macam ju on dan mengensot macam suster ngensot. selalu hantu nak lawa je kannn (kecuali kak limah) haha


siapa belum tengok, you should watch this. worth RM10 korang (kalau korang faham ending dia dan korang bantai gelak bila tengok syamsul nerd dengan speknya DAN tak tutup mata time dekat bilik mayat)

p/s : aku duduk seat paaaalingg depan. aku tengok hantu sebelah mata je (bukan bermaksud aku kerek) tapi aku ingat dia betulbetul ada depan aku sambil bertanya "haiii siapa nama,boleh kenal ataupun tidak,duduk kat mana,dgn siapa bla bla bla (lagu adam) -.-"


take care. bye ! :)

4 kena tembak:

akubudakkampung said...

sgt best ke?

br survey2 kat tenet nih.. check rating..

Sesopie said...

Ramai kate best..Nak tgok..

hanny nadia said...

akubudakampung :


kalau nak feel seram,not too bad laaa kalau awk tak tutup mata mcm kite -.-" worth ur money kalau awk faham ending dia.kite mcm blur sikit part ending tuu -.-" haha

hanny nadia said...

sophie :

pergi cepatttt lepastu kalau faham ending dia silalah explain kat kite yang loading ni -.-" haha