Tuesday, January 4, 2011

saya jumpa khairul fahmi yawwww !















dalam mimpi ! haha :p




well rasanya tak ada masa untuk aku bercakap dengan bahasa
berbunga bunga mahupun berdaun daun apatah
lagi berdahan dahan -.-"




tujuan buat tajuk ada nama khairul fahmi sebab semua orang teringin ada rombongan meminang datang ke rumah dan bakal pengantin adalah khairul fahmi. aku dah dapat agak dia bawak apa kalau datang meminang korangg. tiang gol mungkin? haha *psst dia ada awek! :D




walaupun tak ada masa untuk berbahasa berbunga bunga tapi masa untuk merepek sentiasa ada ye.kenapa harus bergembira nadia?kerana khairul fahmi pinang kau ke?



ini lebih dahsyat dari ituuu kegembiraannya ya kawan kawan tidak dapat mengatasi kegembiraan berada di sebelah owen mahupun mueller sambil bercandle light dinner jugaa



saya lupa password
nuffnang!





dapat bayangkan tak betapa bahagianya aku sekarang ini
T_________________________________________________T





kebahagiaan dalam perpisahan dengan collection dari nuffnang yang bakal burn begitu sahaja maka sesiapa yang tahu apa nak buat bila password di anaktirikan dan dilupakan sila tolong saya help me peeps sebab saya adalah buta IT.saya sudah reset password tapi tiada email dari nuffnang pun dekat email saya






password telah merajuk kerana telah dianaktirikan mungkin -.-"





*menggelabah macam lah collection nuffnang banyak nauuu. adalahduit gaji korang sebulan -.-"

*sebenarnya tiadalah kisah sangat kerana collection ciput sahaja ehehehe :p


3 kena tembak:

kawaii blossom said...

chey!jmpe dlm mpi jep upenye..hahaha..watta?cm ne leh lpe neh?ingat blk!kt c 2 sume duet akak..lalalala...

hanny nadia said...

kak amey :

haha kite last log in nuffnang berapa bulan lepas haha maka password pun sudah lupa kerana banyak sangat account.password dah bercampur aduk T________________T

Sesopie said...

Cmne laa leh lupa.. hish