Tuesday, April 12, 2011

kplspm , bruno mars , gsc online dll -.-

assalamualaikum
hai gediks sekalian (termasuk aku)



lama dahh tak jengah belog,aku rasa life aku tak berapa best lately.maka tiada apa yang perlu digembar gemburkan.cukuplah yang korang tahu,aku sayang Bruno Mars -.-"



dah lama aku tak movie. tak check GSC online. apa je cerita yang best sekarang eh?aku dah macam orang utan yang baru dapat rumah sewa kat town dah sekarang ni. semua benda aku taktahu


*nanges*

T_________________________T




btw daripada 4 april lagi aku gigih check KPLSPM punya interview punya result (aku melayu campur Aussie sikit maka bm aku tunggang langgang)

PANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *lempang diri sendiri*



haa aku gigih je kan bukan main page dia,sekali asyik postpone je.kadangkadang hanginn lak akuu,tapi aku kan manusia yang penyabar,lagi comel,lagi sopan,lagi ayu,lagiii...... lempang nak? kahkah




boleh bagitau aku tak bila je boleh check mende alah tuu sebenarnya? -.-"





0 kena tembak: