Friday, October 23, 2009

in trend ?


assalamualaikummm , anybody home ? ;DD
lama ta update belog kan ? kan ? kan ?
pergi tanya orang buat apa , belog siapa sebenarnya ? heh
bukan menghilang atau di kidnap , just having a holls
with awal asha'ari , pakwe lama yang i tinggalkan bcoz
i dah jumpa the besh one . haha . kepada sesiapa ,
jangan ambil hati okay ! ;p

ohh yaa , hari uhh jalan jalan kat frenster ,
memang trend ke ape sebelah album pakai tudung ,
sebelah lagi album untuk beyonce wannabe .
repeat ! beyonce wannabe okay ! seksa mata
aku memandang , tapi sedap mata lelaki memandang bukan?
memang harus ada pengasingan album begitu kah?


trend juga ke bila perempuan mencarut
macam jadi zikir harian , muka cam innocent
aje tapi macam mintak bom dari aku heh .
tolonglah jangan na try try mencarut depan
aku habis aku baling kau dari tingkat 14 .
ta perlu mencarut untuk jadi kasar .


aku pun bukan baik sangat , selalu kena ikat
kat pokok mangga dengan ayah dan kerengga serang
aku sampai kulit aku jadi berbukit merah lake
town resort . tiada niat na nyentap apa yang aku tulis
kat atas uhh untuk ingat an diri aku sendiri yang ta
sesempurna mana ini juga .

**p/s : ohh hari ini lebih baik dari semalam .
hari ini lagi rindu dari semalam .
hari ini lagi sayang dari semalam .




10 kena tembak:

Unknown said...

kena ikat dekat pokok mangga?? wow,,,heehe

Anonymous said...

kt pokok mangga ea.

hehe.

hanny nadia said...

chipsmore :

hahah!
yup,advance uhh ;DD

hanny nadia said...

anonymous :

hehe,tempat tinggal
kamu bukan?muahaha ;p

izwan7 said...

tu bukan trend..
tu namanya 'bijak' didikan agama..

Anonymous said...

haha.

=P

hanny nadia said...

izwan :

yah , mereka sangat bijak
sampai jadi kurang bijak
haha ;DD

hanny nadia said...

anonymous :

haha balik ;p

Sesopie said...

mungkin dea asingkan album tew sbb nk Tnjuk bad side n gewd side dier kot.. heheheh..pkok mangga?? grngnyer!!

hanny nadia said...

sophie :

yelah kot.
ohh garang?
boleh la kot ;DD