Monday, December 20, 2010

rahsia perempuan ( 18SX )



assalamualaikum.
hikhikhikhikhikhik *gelak gedik


korang tengok tajuk, memang ta boleh bla habis kannn.
padahal aku baru 18 nak cerita pasal 18sx. konon aku dh makan garam dulu daripada korang. memang terasa bong** ye disitu.HAHA
selama aku hidup ni(ayat macam goodgood je kann) macamacam pe'el dah aku tengok orang yang bersantann bercitann ni. eh TAK TAK ak ta pernah bersantann ponnn (tipu besar)


SITUASI 1

boboy : 'nanti malam i call u k b. u tunggu i k b.cdefghijklmn........'

gegel (gegirl) : tunggu punya tunggu dari solat zuhur dah boleh solat subuh esok harinya pun ta dapat call dari se lelaki ni. pastu mula lah ' ni mesti p layan pempuan lain aa ni,emang dasar goblok roadblock sungai golok betul ! '

*perempuan ni mmg cepat fikir negatif. ke aku je? HAHA padahal budak tuu tgh dok hafal hadis ke malam tuu stret kena hamburrrr tak memasal kannnn~ (tibatiba jadi kesian kat laki)

SITUASI 2

syuib off : u dh makan?
intan onn : dah
syuib off : makan apa?
intan onn : nasi aa
syuib off : lauk apa?
intan onn : ayam masak merah
syuib off : tu je?
intan onn : ade lagi, hati manusia masak kicap, biawak goreng masak asam,cicak masak gulai -.-
syuib off : @$&*

*takpayah laa kan na details sangat.bagi aku perempuan tak suka jawab soalan yang macam ta penting.kita makan apa pun na tanya kan,janji perut kenyang dah aa -.-"

syuib off : u dah solat? (try untuk pulihkan keadaan)
intan onn : dahhhh
syuib off : solat apa?
intan onn : (tgk jam pkul 2 petang) *diammmm
syuib off : helo helo (sambil ketukketuk handphone)
intan off : aku ketuk kepala ko nak tak? -.-"

*maka si syuib off telah mengeruhkan lagi keadaan dengan bertanya soalan yang memang agak bong** ye.pulak pukul 2 petang macam tuu ada solat lain kannn? -.-" maka oleh itu,mereka pun telah break off,aku rasa si syuib off ni tak akan ubah perangai selagi nama 'off' tuu ada. HAHA

SITUASI 3

si polan : eh u tau tak,i main game tadi kalahkan blablabla. memang syok aa. dah naik level yadayadayadayadayada
si polon : oh yeke? wah hebatlah u! lepasni boleh laa u sara i dgn duit u menang game tu! yeayy!
si polan : haah,okay laa. i na sambung main game lagi ni. i na dapat duit banyak boleh kasi u makan eskem BR harihari
si polon : oh okayy! naik level banyakbanyak tauuuuuuuuuu!

*even kau macam ' eh apa si mamat ni mencarut mengarut ni? ' tp kau harus layan wehhh! buatbuat laa kau faham.buatbuat happy *even aku memang ta boleh na faham* huahaha tapi laki ni suka cerita pasal hidup dia nak tak nak kau kena dengar walaupun agak boring ye disituu


no offence okayyy. aku saja ceritaaa. kang ada orang sentap habis akuu HAHA okayyy larikkk duluuuuuuuuuuuuuuuuuu

take care people !





6 kena tembak:

Aisya J said...

HAHAHA betul betul :DD

hanny nadia said...

aisya J :

i mish ya prettayyy!
betol ek? baguslaaa HAHA

miramirong said...

hello hanny nadia (:
these are sooooo true !

hanny nadia said...

miramirong :

hy,i like ur name dear :p
so trueee? oh so now i know im not alone! haha

Fadhilah Mn said...

ada tagged untuk akak. simnggah blog dhilah. :)

Amalina E Azmi said...

those situations are sooo true! sokong! haha