Tuesday, March 1, 2011

kembar siang review

assalamualaikum :)

hai girls and gays sekalian.


petang tadi baik punya last minute plan dengan kawan aku kitorang ingat nak main bowling (patutnya aku tak boleh main lagi sebab jahitan baru je nak kering) tapi poyo gila dak nadia ni siap bawak setokin dari rumah segala.


sekali pergi tempat bowling tuuuuu...(jeng jeng jeng) kasi saspen sikit.haha





ada tournament pulak kat situ,semua lane bebudak sekolah kat melaka ni conquer. rasa macam nak campak je setokin yang aku bawak kat urusetia di situ tapi apakan daya aku kan sopan lagi bertamadun :') (bwekk)



maka kitorang dengan gigih pergi usha ticket wayang. oh kembar siang je yang paling right on time la kan. so far cerita dia macam komedi kan so memang lawak aa.cerita dia simple,sangat tidak heavy.boleh je bawak adik adik korang tengok sekali.





tajuk pun Kembar Siang kan,maka sememangnya kisah dia pasal kembar -.-" intan ladyana comel,kamal adli macam gemuk sikit dan sathiya sangatttt babyface haha ending dia macam eh eh bestnyaa kembar kahwin dengan kembar. kalau tak ada genetic kembar maka harus diam dan berimaginasi didalam otak sahaja seperti saya.




kalau korang suruh aku rate filem ni, aku bagi 5/10 je laa. sebab takdela best sangat dan tak laa bosan sangat.



yang penting,dalam panggung jangan dok menggatal.slumber katak je ada satu couple ni kiss kat seat belakang time aku jengah nak ke toilet. tak jadi sehh aku nak pergi toilet sebab mereka -.-"



pergi panggung,nak tengok wayang lah der.janganlah buat wayang lain pula.

4 kena tembak:

sarahunny said...

erk. buat wayang? geli ok. pls get a room. kalau tak kawen lagi get married

Sesopie said...

Err,dia wat wayang lak. Ce sergah! mesti malu kapel tu

hanny nadia said...

sarahunny :

kak saraaaa.rindunyaaa!
betolbetol.nak gatai gatai kawen aa kan

hanny nadia said...

sophie :

sergah? tak sanggup org nak tengok diorang.sangat geli